تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟

تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟

تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان چیست؟

بازسازی خانه همیشه هم به خاطر صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها انجام نمی‌شود. گاهی هدف اصلی افراد از بازسازی ساختمان، حفظ میراث گذشته و سال‌ها خاطره فراموش‌ناشدنی است.

 

بنابر اعلام خدمت از ما، برای مرمت و بازسازی یک خانه می‌توان سراغ افراد و متخصص‌های گوناگون رفت. بناها، کابینت‌سازها، طراحان دکوراسیون داخلی و … همه می‌توانند در روند بازسازی خانه به ما کمک کنند. اما یکی از متخصص‌هایی که می‌تواند ظاهر خانه را واقعا دگرگون کند، یک شرکت متخصص در زمینه ی بازسازی و نوسازی است که ما شرکت توسعه زیرساخت نوآوری دژپل پارتاک به شما معرفی میکنیم.

 

تعریف بازسازی خانه هم مانند خدمات آن گسترده است. وقتی می‌گوییم مرمت یا بازسازی ساختمان، منظورمان تمام کارهایی است که در وهله اول با هدف افزایش عمر و مقاومت بنا انجام می‌شود.

این یعنی در روند بازسازی می‌توان تاسیسات، نمای بیرونی و نقشه داخلی ساختمان را تغییر داد. کار تعمیرات ساختمان حتی تا جایی می‌تواند پیش برود که کاربری بنا به طور کامل عوض شود.

تفاوت بازسازی و نوسازی ساختمان

شاید تعجب کرده باشید که چرا هنگام تعریف بازسازی خانه از تغییر دکوراسیون، نصب کاغذ دیواری و خدمات مشابه حرفی نزدیم. علت این موضوع این است که چنین کارهایی در دسته «نوسازی» قرار می‌گیرند، نه «بازسازی».

خدمات بازسازی منزل معمولا شامل تغییرات کلی و ایجاد تعمیرات اساسی در ساختار بنا می‌شود. اما در نوسازی، مقاومت بنا مطلوب است و ساختار آن دست نمی‌خورد؛ بلکه نما و ظاهر آن نو می‌شود.

اکثر پروژه‌های نوسازی در داخل ساختمان انجام می‌شود، از جمله تغییر کاربری فضاهای بلااستفاده، تغییر دکور بخش‌های مختلف، تغییر کفپوش و دیوارپوش، تعویض کابینت آشپزخانه، نصب سقف کاذب آسمان مجازی و غیره.

 

اهمیت شرکت متخصص در زمینه ی بازسازی و نوسازی

شرکت توسعه نوآوری دژپل پارتاک باچندین سال تجربه، به عنوان یک شرکت مدیریت پیمان در زمینه های طراحی، اجرا،تجهیز، بازسازی و نوسازی ساختمان های اداری و مسکونی فعالیت دارد.


مفتخریم که در دژ پل همراه با تیم های مجرب و متخصص با تکیه بر کار تیمی سرعتی بی نظیر را در اجرای پروژه ها به یادگار گذاشته ایم؛ از دیگر افتخارات تیم دژپل پارتاک می توان به استفاده بهینه از فضا، نورپردازی های چشم نواز، استفاده از متلایر های به روز و همچنین ترکیب طراحی های مدرن و کالسیک اشاره نمود که نتیجه دانش، تخصص و تجربه فعالیت های منحصر به فرد این گروه می باشد.


ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.